Anakku Nur hana Irdina | Jom Sihat Bersama Shaklee


Dapatkan Info dan Promosi yang menarik Di FaceBook wanvitamin sihat dan Jom Like FB Fanpage kami.

Thursday, December 12, 2013

Anakku Nur hana Irdina

Tanggal 19 May 2013, lahirnya seorang puteri kesayangan aku yang sememangnya membawa cahaya pada aku dan suami. Alhamdulillah lahir dengan sihat dan cukup sifat dan sempurna. Sekarang dah 6 bulan lebih dah umur Hana, cepat betul dia membesar, semoga dia membesar dengan sihat dan ceria.


masa dia fresh keluar dari perut aku.Masa ni eh putih nya anak aku. (kiri tu tangan Ayah dia tu) hehe

masa ni dia baru 2 minggu, masa dia 2 minggu kulit dia ruam2.




disebab kan dia susu badan.. maka cepat lah dia lapar. asyik nak susu je. (nasib baik aku amalkan shaklee)


kepala dah botak. ayah nya yang cukur kan
bila dia dah pandai gengam, indah je rasa dunia ni. sayang dia

masa ni time raya aidilfitri. Alhamdulillah diam je time bawak dia pergi beraya..


ayah dia xberapa suka sangat tengok anak dia pakai head band tu.. kesian katanya


muka dia baru bangun dari tidur... wangi sangat bau baby kan.. best lah..


hantar mama pergi kerja.. duduk dengan ayah. dia anak yang senang nak jaga


mama belikan botol susu baru.. tapi sedih.. dia xnak... kenapa ye sayang??

bila mama xde kerja... mengamuk sakan dia.. eiii geram nya... 
nur hana irdina nama dia... aku yang nak nama tu.. sebab hana = hidayu dan irdina = idzuan. bila ayah kata okey maka mama pun happy. sebab semua nama yang mama pilih ayah xberapa berkenan. 

alhamdulillah dikurniakan anak. setakat ni senang nak jaga dia.. dia xbanyak sangat kerenah.. cuma bila dah pandai gerak kan badan ke depan.. semua benda dia nak capai. dia nak pegang.. dia nak rasa. amek lah hana.. mama okey je.. jangan sepah kan sangat dah lah.. 


bila mama xde kerja dalam kereta.. ayah bawak kereta... diaorang lah yang hantar mama bila mama kerja hari sabtu @ ahad @ night duty... 


sama x muka kitaorang.. paling ketara tang kening.. tang hidung.. tang dahi. ayah nya sama tang mana ehh?? hehehe... 


lapar sangat ke sampai hisap2 jari. tanda dia mengantuk.. dia akan gosok2 mata dia. lepas tu mengamuk.. hohoho.. 


last sekali blog ni diwujudkan untuk aku dan Shaklee..


Jom pada wanita dan para ibu like fb wanvitamin sihat

No comments:

Post a Comment