Set Bersalin Terbaik Shaklee | Jom Sihat Bersama Shaklee


Dapatkan Info dan Promosi yang menarik Di FaceBook wanvitamin sihat dan Jom Like FB Fanpage kami.

Tuesday, December 10, 2013

Set Bersalin Terbaik Shaklee

Assalamualaikum pada semua pembaca. Set Bersalin dengan cara moden adalah sangat diperlukan oleh para ibu pada masa sekarang, kerana ada sesetengah nya yang tidak berminat untuk mengamalkan mengambil jamu atau herba yang dikatakan agak melecehkan.  

Set Bersalin Shaklee adalah jawapan nya dimana ia terbaik untuk golongan para ibu dan selamat di ambil ketika berpantang dan menyusukan bayi dan dapat juga membantu memperbanyakkan susu, malah secara tidak langsung dapat mengelakkan bayi kembung serta membantu menurunkan Jaundice/Kuning.

Apa yang ada dalam Set Bersalin ini? dan apa pula kebaikan serta kelebihannya dalam set bersalin yang dikatakan terbaik.


 set bersalin shaklee
  • B Complex
  • Vitamin C
  • Vitalea (Multivitamin)
  • Alfalfa (Milk Booster)
  • Ostematrix (Kalsium Shaklee)
  • ESP (Energizing Soy Protein)
Kebaikan yang terdapat didalam set ini antaranya adalah menstabilkan hormon, tidak mengganggu penyusuan susu ibu, dapat menurunkan jaundis / kuning pada bayi, Menyediakan tenaga berkekalan pada ibu dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten, Protein soya ESP membantu ibu mengurangkan kolesterol, membantu merangsang penghasilan susu, selamat untuk digunakan oleh ibu yang melahirkan secara normal mahupun ceaser, tidak mengakibatkan sembelit, Menjadikan kulit lebih sihat berseri-seri, bagus untuk saraf, memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

Dan antara yang terbaik Set Bersalin ini dapat membantu para ibu menghasilkan susu dengan banyak. Ini adalah perkara utama yang merisaukan para ibu yang sememangnya ingin menyusukan bayi sepenuhnya.


susu Set Bersalin Shaklee

Harga dan kebaikan set bersalin ini adalah sangat berpatutan dan baik, serta mudah untuk diamalkan . Apa lagi jom cuba sekali, tentu akan merasa kebaikannya. Untuk maklumat sila rujuk dibawah

Pertanyaan/Tempahan tentang produk Set Bersalin Terbaik Shaklee sila hubungi saya: sms/whatsapp: 019-3972613/019-3972614 (AYU) email: ayu@wanvitamin.com Facebook Page: 1Supplement 4U

No comments:

Post a Comment